14 Sep 2012

Pulanglah Kepadaku, Sayang -,-

Assalamualaikum...


Hye.. :( Sebenarnya aku sedih sangat sekarang nih. Sampai hati ek kau tinggalkan aku. Aku tak sangka kau sanggup buat macam ni. Kau tahu kan betapa aku sayang padamu? Selama ni, aku jaga hati kau baik-baik, inikah balasan kau. Hancur luluh hatiku bila mendapat tahu kau menghilangkan diri wahai compasses aku yang tercinta. Aku takleh bayangkan cemana aku nak siapkan homework math tanpa kau di sisi. Adakah aku perlu mencari pengganti dirimu? Aku tak sanggup. Aku tak mampu mencari pengganti baru. Yang lain tidak layak untukku! Hanya kau yang mengisi ruang hatiku. Please, come back to me. I need you my dear compasses. I really really really need you. 

p/s : Jiwang tak? Dah la hiperbola nak mampos. K, kalau ada sesape yang ambil jangka lukis aku tu tanpa kebenaran, tolonglah pulangkan balik. Terkejut tahu tak lepas aku balik dari bilik jahit semalam, compasses yang ada atas meja aku hilang. Walaupun ada kaki, aku rasa mustahil dia jalan sendiri. Manusia je yang leh bagi dia jalan. Pulangkan k pulangkan.

she misses you,
Wani K

4 comments :

Anis Tasnim said...

Wanii, aku rasa macam nak tumbukk hg ja. Mati-mati ingat hg ada crush. sekali baca perenggan last rupanya jangka lukis. luls

Syazwani Khirizan said...

Uish, lek luu. Hahaha... semoga tidak mendapat kesakitan jantung ye ~

Nurul Yasmin said...

Eii, boo la wani. Salah snirik!!

Syazwani Khirizan said...

Min, chegar la weii~ haha