5 Oct 2012

Contest Blog Siapa Yang Kawaii Tu?

Assalamualaikum...


klik untuk pergi ke blog penganjur

Ni la pertama kali aku join contest dalam blog baru aku ni. Takpelah, saja nak mencuba nasib apabila berasa blog aku semakin comel. Ok, aura-aura keperasanan sangat nyata di situ. Nak elakkan muntah, terus klik kat banner tu eh. Syarat dia sangat mudah dan hadiah sangat berbaloi nak habaq setsiap. Ok, time kasih daun keladi.

mangsa keadaan : Anis Tasnim :PP

yang benar,
Wani K




12 comments :

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...
This comment has been removed by the author.
Aina Sofea said...

Good luck !

Syazwani Khirizan said...

Thank you Aina Sofea :)

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

gud luck

Syazwani Khirizan said...

thanks kawaii dysha. hehe harap2 ade can... :)

Azzah said...

gud luck..

AmirahSyafiqah ♥ said...

Singgah sini :) Jom singgah blog Mira ! Gudluck ye!

http://amirah-mirah.blogspot.com/2012/10/contest-blog-siapa-yang-kawaii-tu.html

MISS Z BERCELOTEH said...

Selamat Pagi :D

http://misszberceloteh.blogspot.com/2012/10/contest-blog-siapa-yang-kawaii-tu.html

follower ke 16 anda :D

Aimi Syahirah said...

Salam. Wah cantiknya blog ni!=) Suka tengok.^^ Jom join segmen saya!^^ http://www.aimisyahirah.com/2012/09/senarai-peserta-segmen-cik-misya-nak.html

Afifah Hayati said...

Hai . datang dari segmen yang sama . jom la singgah ke blog saya http://itsmeifah.blogspot.com/2012/10/contest-blog-siapa-yang-kawaii-tu-by.html

rAIHan said...

singgah sini,,salam blogger ^^

http://sukacakapsorang.blogspot.com/2012/10/contest-blog-siapa-yang-kawaii-tu.html

cerita best said...

cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry ..terjah sini sama k ada mcm2 tip tuto pakjoe nk kongsi dgn tuan blog..lg 1 klo tuan blog komen dekat blog pakjoe sekali pakjoe kn bls blk komen blog nie,http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/12/korang-semua-jomlah-join-this-group.html