4 Jan 2013

School

Assalamualaikum, hi !

Decision-happy-sad-smile-favim.com-598704_large

So guys, how's your school? Dah 3 hari da sekolah, huhuhu. Tapi kerja sekolah dah belungguk. Kinda lazy to do it, but ergh, wat je laa.. -.-' Cepat sungguh masa berlalu, sampai aku pun tak percaya yang aku ni dah hampir 15 tahun. 15 years old is familiar with PMR. 98's is the last batch yang nak amik PMR. After this, no more PMR, just PBS, an an? And I'm still acting like nothing's going to happen...

Pagi tadi da kena baca Yassin kat surau, macam esok nak PMR tuu. Selalunya tak rasa pape, tapi tetiba rasa ketaq semacam jerrr. Isnin minggu depan da kena antar kerja sekolah masa cuti. Dah la rajah pe menda aku tak lekat lagi. Adoyaii.. malasnye. Tapi tapi, kena rajin gak! Open your eyes, you're one of PMR candidates this year. Do something k..

Oh rasanya tk terlambat lagi nak ucap Selamat tahun Baru walaupun tahun baru baru je berlalu baru baru ni. Lulz ayat keling. Wish me luck this year :')

Oukeyy.. tata~